Oberschule Haren

Martinus- Oberschüler besuchen die Harener Tafel. Die Klasse 7b der Martinus Oberschule hat ganz im Sinne ihres Namenspatron vor Weihnachten die Tafel besucht und mit einigen Spenden überrascht. Frau Ströer, die Leiterin der Tafel gab Einblicke in die ehrenamtliche Arbeit und bedankte sich bei Schülerinnen und Schülern. Sie hatten mit ihrer Klassenlehrerin Frau de Witt haltbare Lebensmittel gespendet, da diese in der Tafel oft Mangelware sind. Weitere Projekte sind bereits angedacht. Haren eb D.

OVERVIEW

This website oberschule-haren.de presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have evaluated twenty pages inside the web page oberschule-haren.de and found one website associating themselves with oberschule-haren.de.

OBERSCHULE-HAREN.DE RANKINGS

This website oberschule-haren.de is seeing diverging levels of traffic through the year.
Traffic for oberschule-haren.de

Traffic ranking (by month) for oberschule-haren.de

Traffic ranking by day of the week for oberschule-haren.de

WHAT DOES OBERSCHULE-HAREN.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of oberschule-haren.de Mobile Screenshot of oberschule-haren.de Tablet Screenshot of oberschule-haren.de

OBERSCHULE-HAREN.DE HOST

I caught that a single page on oberschule-haren.de took one thousand four hundred and thirty milliseconds to come up. I could not discover a SSL certificate, so our parsers consider oberschule-haren.de not secure.
212.172.221.119

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that oberschule-haren.de is utilizing the Apache/2.2.15 (CentOS) operating system.

Oberschule Haren

DESCRIPTION

CONTENT

This website has the following on the web page, "Martinus- Oberschüler besuchen die Harener Tafel." Our analyzers viewed that the web page also said " Die Klasse 7b der Martinus Oberschule hat ganz im Sinne ihres Namenspatron vor Weihnachten die Tafel besucht und mit einigen Spenden überrascht." The Website also said " Frau Ströer, die Leiterin der Tafel gab Einblicke in die ehrenamtliche Arbeit und bedankte sich bei Schülerinnen und Schülern. Sie hatten mit ihrer Klassenlehrerin Frau de Witt haltbare Lebensmittel gespendet, da diese in der Tafel oft Mangelware sind. Weitere Projekte sind bereits angedacht."

SUBSEQUENT WEB PAGES

Rainbow Community Kampuchea

Community Day in Pride Week 2016. Community Day in Pride Week 2016. Get up for your rights. Building Supportive Local Communities for LGBTQ workshop. Copy of copy of Although bigortry and harassment are commonplace. During International Human Rights Day 2015 celebration, RoCK member joined together to pick up rubbish around.

Velkommen til Jacob Haugaards hjemmeside

Her finder du lidt information, pressebilleder mm.

Bringin Classy Back

Saturday, February 11, 2012. Since the last time I went skiing ended up with me on crutches and a torn ligament, that was immediately out of the question. It was fun, but I got bored pretty quickly just skating around in a circle. In fact, I fell twice before even getting to th.

Блог вчителя початкових класів Вацкель Галини Григорівни

Блог вчителя початкових класів Вацкель Галини Григорівни. Середа, 16 березня 2016 р. Збагачувати та розширювати знання учнів про життєвий і творчий. Шлях Марійки Підгірянки, допомогти учням сприйняти образ. Кожного місяця року, закріпити створені образи живописним. Портрет поетеси, ілюстрації до творів, малюнки із зображенням.